Poznaj Ambasadorów Wartości Distribev: Tomasz Hobot
„Pracujemy w organizacji gdzie zmiana jest czymś co dzieję się praktycznie bez przerwy. W swoim podejściu staram się traktować zmiany jako nowe możliwości albo okazje i jeśli tylko mogę, to angażować się w proces ich wprowadzania. Daje mi to cenne dla mnie poczucie wpływu oraz lepszego przygotowania się do nowych okoliczności. Dodatkowo pomaga to być orędownikiem wprowadzanych zmian i tym samym zmniejszać u siebie
i u innych ewentualne obawy wynikające ze zmieniającej się sytuacji. Sam w swoim obszarze działania w COK, nieustannie szukam przestrzeni, gdzie wprowadzanie modyfikacji może dać wartość dodaną dla klienta, moich współpracowników i tym samym dla Firmy.”
Tomek po kilku latach pracy na stanowisku Kierownika Zespołu Doradców Klienta w kanale detalicznym, podjął się bardzo ambitnego zadania, jakim było utworzenie i poprowadzenie Zespołu Doradców ds. Obsługi Kluczowego Klienta. W ramach nowego zespołu wdrożył, we współpracy
z terenowymi siłami sprzedaży, wiele pomysłów i rozwiązań, które w efekcie znacznie poprawiły jakość obsługi kluczowych klientów Distribev. W ramach nowego zadania Tomek:
- Stworzył nowe stanowisko w strukturze Centrum Obsługi Klienta (Doradca Klienta ds. Obsługi Kluczowego Klienta).
- Utworzył powiązanie relacyjne między Doradcami Klienta,
a poszczególnymi sieciami sprzedaży. - Utworzył zasady pełnej zastępowalności pomiędzy Doradcami
w swoim zespole. - Zaproponował szereg usprawnień systemowych i modyfikacji uprawnień Doradców Klienta dla efektywniejszej obsługi Klienta sieciowego.